26 January 2017

doğum günüsü

sevdiğim birinin doğum günüyse içime kramplar giriyo hep. güzel bi hediye vermek isteyip amele gibi ya çaresizce 'iyi ki doğdun da tanıştık daha ne olsun' diye mesaj atıyorum ya da bu minvalde bi mektup yazıyom. geçen gece çok güzel bi hediye buldum. herkese... tüm sevdiklerime.

hediye diye en sevdiğim oyunu anlatıcam artık onlara. şu: kitaplığına git. eski okuduklarıdan bi tane seç. kıvırdığın bi sayfayı seç. yeniden oku. bakalım hangi satırı hatırlamak için kıvırmışsın o sayfayı hatırlamaya çalış. ya da altını çizdiğin satırları bul. bakalım ne hatırlayacaksın?
olabiliyorsa kutlu olsun... oynayabilirsen senindir. baktın olmadı, oynayamadın...

bi sayfa kıvır bakalım seneye ne olacak?

2 comments:

Elif Şahin said...

Çok yapmışımdır, hiç hatırlayamamışımdır. Onu bırak yıllar önce yazdığım satırları buldum geçende, onları bile ben mi yazdım emin olamadım :))

merve seda cevik said...

Benim doğum günümde yazmışsın, şimdi kalkıp bi kitap seçip rastgele, rastgele bir sayfa açacağım bakalım ne yazacak...