29 June 2016

nereye sıçacak bu millet


evden başka yerde kakamı yapmaya yeltenmem, bilirim ki götüme söz geçiremiyorum yabancı yerde. eğer bi yere eğitime falan gitmişsek anca 2 ya da 3. günden sonra kaka yapabilirim. ya da koca kampüste aylardan sonra tek bi binada yalnızca 1. kattaki tuvaletin en baştaki kabininde sıçabildikten sonra sadece ama sadece orda devam edebildi bu macera. hiç zorlamam kendimi. bilirim ki kabızlık kendimi güvende hissedebilmemin doğasında var zamana bırakırım bağırsaklarımı. bu kadar bellidir benim bokla olan ilişkim.

yer gök patladı yine dün. geçen sene suruç patladı. suruç olduğunda böyle ağlamak gibi değil de sürekli gözlerimden yaşlar akar ve kontrol edemez bi gariplik yaşamıştım, 5 gün kakamı yapamamıştım. sonra ankaralar, antep, sultanahmet, taksim, vezneciler, bursa....ve ben her seferinde kabız oldum. 

No comments: