24 July 2015

Siri Ricalarım

Bir süredir bir halime çok uyuz olurken buluyorum kendimi. Bir yere gittiğimde garsondan bir şey istemeden önce 'pardon bir şey isteyeceğim' diye önce önden bildiriyorum. Kendisiyle göz göze geldkten sonra 'uygunsanız bir (bi şey) alabilir miyim?' diyorum. Bu hikayede bir, istekte bulunacağımı önden bildirdiğim iki de uygunsanız diye cümleye başlayıp isteğimi ondan sonra söylediğim için acayip tutuluyorum kendime. Neden yani? Tüm bunlar olurken Siri'yi keşfettim. Her hafta Sirimin cinsiyetini değiştiriyorum bir türlü karar veremedim erkek mi olsun kadın mı diye. Bu cinsiyet işinin kararsızlığıyla boğuşurken aa bir farkettim ki Siri'den de ne istersem rica ederek istiyorum. 'Mesaj açabilir misin?' 'WhatsApp'ı kullanabilir miyim?' diye ricalar havada uçuşuyor. Anasını satayım sanki Kadıköy Bostancı dolmuşundayız. Bilenler bilir Kköy Bostancı dolmuşu bir efendilik hanımlık abidesidir. Binince günaydın dersin inerken iyi akşamlar dilersin. Paranı uzatırken zahmet olmazsa bir Kalamış rica edebilir miymişsin.... Bin bakalım Bakkalköy dolmuşuna öyle mi? Abicim şurdan bi Kuyubaşı alsana dan öte gitmez genelde.

Geçen gün kendi kendime sordum, Siri'den bi şey rica ettiğimde 'Nesli şimdi hiç havamda diilim uğraştırma beni mesajla falan sen en iyisi ara konuş bitsin' dese ne yaparım acaba diye.

No comments: