10 January 2014

bi şey geçer aklından 'tüh' dersin sonra 'neyse bi dahakine'... binlerce kere yaşarsın aynını, sonra bi bakarsın hiçbir şey yazmamışsın. 3. tekilden bahseder gibi yaptığıma bakma kendimden bahsediyorum. akıl önemli. ne kadar kullanırsan o kadar çok işe yarıyo. yani bende öyle oluyo en azından. o kadar az kullandım ki son zamanlarda, bi aklımın olduğundan bile şüpheleniyorum artık. belki tam da bu yüzden 100 kilo olmama sadece 37 kilo kaldı. 
hepsini yapmaya, yazmaya ramak kalmışken, ramağın köşesinden uykuya dalıp kaçabilme hızıma kimseler yetişemiyo maşallah. 

demin kendi kendime 'neyden korkuyosun acaba' diye sordum ama sanırım onu burda kendi kendime tartışmamam lazım.
vimeo da kapandı  

No comments: