12 February 2013

kendi ses tonuma sokayım derken bi tarafım da amına koim lan çok beğeniyom sesimi diyo. e sonra düşünüyorum duyduğum ses aslında benden çıkan ses diil ki :) ses benim olduğu için mi yoksa duyduğumun aslında duyduğum gibi olmadığını bildiğim için mi bayılıyom, bunu hiç bi zaman bilemiicem.

niyetimin iyi olması aslında iyi niyetli olduğumdan değil o esnada kendimi kandırdığımdan olduğu için. birileri de iyi niyetli olduğunda 'hacı farkında diilsin ki aslında kendini kandırıyosun' diyemiyorum. olana bitene inanıyorum geçiyoruz. sonra 'la nesli ne salaksın kızım her boka inanıyosun' diyorum. e öyle dediğim zamanda, sanki ben inandığımda karşıdaki yalan söylüüyodu da ben de ona inanıyodum gibi duyuluyo ama aslında öyle diil. karşıdaki safoş, o da aslında o esnasında her ne diyosa kendiliğinden, inandığından diyo.

'bişey hem öyle hem de böyle' vs. 'bişey bişeyse diğer şey asla olamaz' stalya kafa karışıklığım ne olcak benim böyle?

şimdi sessiz sessiz dururken birden ağzımdan 'hiç bişey' çıktı. ne ola ki bu hiç bişey?
kendi mi
kendim mi?
kendiliğinden mi?

kendi kendime kendiliğinden çıkan sesleri bir araya getirip yüksek sesle söylesem nasıl olur acaba? hem sesimi beğenen hem de söylediğinden şüphe duyan olmam belki :) 'bi öyle bi böyle' ne demek ulan isyanım son bulur belki. bunun için önce söylediklerimden öte söyleyemediklerimi hatırlatmam lazım kendime. kendimin olduğunu sandığım yanarlı dönerli halimden değil de kendimin olduğunu bildiğim e biraz da küçümsediğim halinden tutup yürümeli belkide.

arasında sıkışıp kaldığımı sandığım seçemediklerimden kelli, bilmediğim için seçemediklerime baksam biraz.
domates mi lan bu? ne seçiyorum aq!
e bi nevi domate aslında. keyifli olsun lezzetli olsun istiyorum.
e seç o zaman.

kendini seven neslisi içime kaçmış benim. sıkıştığı yerden kazıyorum. bi soda bi duş, oh mis :)

iki şey arasında sıkışıp kaldığımda o şeylerin birinin aşk birinin kendim olduğunu söylemekten çekinip 'şey' demem benim delikanlı taraflarımın parazit yapmasından. nesli üstüne alınmasın sakın. kendisi bizim canımız günün sonunda. amin.

No comments: