03 September 2012

demek ki neymiş?
...what you don't know won't hurt you diyenler bin yaşamış. şimdi biliyorum. 'acıyan yerlerime buz koyiim de geçsin' de olmuyo.
o zaman şööle diyelim: hastalıkta sağlıkta ölümde doğumda düğünde dernekte insan arayıp sormak hep garibime gidiyo da çok yapamıyorum ya... alınana da sevinene de benden yana bi yorum yok hiç bi zaman. heh işte ondan. canım istediğinde yaptım istemediğinde de -mış gibi yapmadım. sadece yapmadım işte.
sana yapılmasını istemediğini şeyi sen kimseye yapma hesabı gibi diil elbet şimdi olan... ama
en son istediğim şey bin senedir sesini duyup yüzünü görmediim insanların şimdi 'nasılsın' die telefon etmeleri. etmeyiniz ettirmeyiniz. susarak konuştuğumuz şeylere yenileri hızla eklenirken 'nasılsın' başlıklı hal sormalı telefon konuşmalarımızda 'iyim hamdolsun' derken içimden geçen 'sana ne aq' demeler dilime gelir diye korkuyorum. sonra birden çözülür konuşmaya başlarız alimallah, eteklerimizdeki taşlar dökülür hafifleriz falan... olmaz öyle yakışmaz ipnelik dolu mazilerimize.

mesaj kaygılı homolukları blogdan yapmayı hiç sevmiyorum ama bu ara olduğumla yaptığımı mazur görmek lazımmış, cezai ehliyet hesabı. bi de saatlerce susnca bööle homoya bağlıyo insan :)
aklımda üç kelime var:
zaman (zan, nam, zam, az, namaz, an, am, naz)
inanç (an, çin, in, iç, aç, çan)
piçoz (iç, iz, ip, çiz, çip)
3 numaralı yarışmacımız: '457, 2 yaklaşık sonuç'

iyim hamdolsun demiş miydim? dün de iydim bugün de iiyim. dünle bugün arasında farklı olan şeyi yeni bi ayakkabı almaktan farksızmış gibi düşünüyorum, what you don't know won't hurt you diyenler bin sene de benden bonus alırlar, sırtları yere gelmez ve böylece nesli için de bu zor dönem kolay geçer.  yeni ayakkabı alıom hevesle sonra başka bi tane daha görüp içim gidiyo onu da alıyorum. ama bütün yazı bi terlik bi de üzeri çamaşır suyu lekeli bez ayakkabıyla geçirdim. önemli olan yeni ayakkabıları unutmamak, dursunlar orda bana da orda olduklarını unutmadan devam etmek düşsün ki iyi olmaya devam edebileyim. bu hastalık da öyle işte :) orda olduunu unutma devam et stayla. 

No comments: