12 September 2009


Yuchai marka loder tarafından parçalanan asfalt parçalarının koca koca kamyonlara atılma sesiyle uyandım. Bol bol çalıştım. TOG'a verilcek iş hala bitmedi. KD desen oho-oooooo. Ömür biter KD işi bitmez gibi. Tadilat işlerini yapmak için gelip 30 liramızı çarpıtıktan sonra banyo contasının nasıl değiştiğini tarif edip bana yaptıran Cokşun Usta apartman kapısını nasıl kapamam gerektiğini öğretti bana sabahleyin. Sloganımız, kapıyı sonuna kadar aç sonra itmeden bırak! Perihan hanımın ölen teyzesinin gelecekte müze olaraka hizmete açılacak dairesindeki parkelere sistre yapmaya başladılar. Bali kokusu misss gibi bütün apartmanda.

Bol bol hastane gezdim hasta ziyaret ettim. Bugün her çalan 3 telefondan biri bi hastalık haberi verdi şaka gibi yau. Aileme bu akşam yıkanmalarını önerdim bu cenabetlikle giderse 3 aya kalmaz 'nesli'miz tükenecek diye. Ama bir de bebek haberi aldık, yeni bebek uğuruyla gelir dedi annem. Annem bu ara bol bol beylik laflar ediyo. Galiba artık beni eskisi kadar iplemiyo. Bi tek yüzüm asık olduğunda 'aa neslim naber' diyo, onun dışındaki zamanlrda hep anlamadığım şeylerden tanımadığım kişilerden bahsediyo. Babama exel'de sayfa düzeni anlatmaya çalıştım. Bi yaştan sonra hayal etmek imkansız olabiliyor babalar için :)

Herkes sel gelecek diye bi tribe girdi. Saat 00:58 henüz bir hareket yok. TV'de fantastik hayat devam ediyor. Babam dürüst insanlara salak muamelesi yapılan dizileri seviyor annemse aynı anda hem dünyadan futbol, hem aşk filmi hem de mahalle dizisi seyredebiliyor. Lisedeki eski sevgilimin mevsimi geldi. On beş bininci kere ve yine benle evlenmezse yaşamayacağına karar verip, mevsimlik patlamasının faturasını bana kesti. Seneye yine gel bi bakarız dedim. Geçen sene beni öğrencilerinin önünde taksimin ortasında rezil eden çocuk bu işte.

Ben kolpa olmayı kimden öğrendim? God of War'daki Kratos'tan olabilir mi acaba? Kedi seven biri olsaydım bu yalan gerçeğim olabilirdi... Kendi kendime yaptıklarımla böbürlenip ciğere dolan bi kova gazdan başka bişe olmazdım. (Ertan'ın göğsünde hortum var, ciğerlerindeki havayı ve pis kanı kovaya boşaltıyo.)

Mirkelam'ın bi şarkısı vardı ama hatırlayamıyorum.
Da- ha dün an-nee-mi-zinnn kol-la-rrın-da ya--şarr-ken
Çi-çek-li bah-çee-miii-zin yol-la-rın-da koşş-ar-ken
Şim-di o-kul-lu ol-dukk.... diye miydi?

No comments: