18 May 2009


BU NE YAU
Keloğlan'ın da bacakları güzel olsun bu öneriyi kabul edeyim. Birileri çıkıp yok efendim 'kültürümüz şey oluyomuş' diye abuk subuk icatlar çıkarıyo. Ulan ne kültürü be! Hayali kahramanlar çocukları gerçeklikten koparıyomuş. Gerçeklikten kopan asıl sizsiniz be! Keşke birileri de sizi tedavülden kaldırma gücüne sahip olsa. Mesela Eskişehir Milli Eğitim Müdürü teyzemlerin alt kat komşusu Ata bebeğin annesi olsa. Hem akıllı hem süsülü hem hayal ürünlerine ve kahramanlarına tahammülü var. 6 yaşında çocuğun gerçeği ne olabiir anlamıyorum. Hadi diyelim Barbie ile Ken'in aşkı hayal, Örümcek Adam aslında br Hollywood yıldızı. Eee nolmuş. Keloğlan da salaktı. Önüne gelenden madik yiyodu. Ayrıca ayağına giydiği şeyler çok çirkin ve kullanışsız. Nası gerçek bu? Yunus Emre'nin gerçeği bu dünyaya zaten fazla. Kendisini anlayabilmiş bi toplum olsaydık İbrahim Ceylan gibi bi adam Eskişehir'de milli eğitim müdürü olmazdı zaten.
Hay allam yaa. Daha neler gelcek başımıza. Bilgi Üniversitesi'nde okuyup güzellik yarışmasına katılma medeni cesareteni gösteren hayal ürünleriyle büyümüş insanların bürokrat olmasını istiyorum artık. Modası geçmiş insanların modası geçmiş hayatları kültür diye sağa sola yutturup ticarete atılmalarını kınamak istiyorum. Bu yazdıklarımı daha fazla insan okusun istiyorum. Akıl fikr yoksunu biri olmak istiyorum. Keloğlan'la evlenmek istiyorum.

1 comment:

Anonymous said...

beni de kuma alın.. =)