29 December 2008

Cevabı belli 33 sorudan, sınavda çıkma ihtimali olan 18'ini ezberleyip sınav geçen sonra da adam olan insanlara laf anlatmak istemiyorum. O insanlarla sadece aynı otobüste olmaya tahammül edebiliyorum. 
Ayakkabı giymek de istemiyorum. Aynı şeyi önden 300 kere söyleyip 1563 sene sonra 'hee bu da bu muydu hmmmm' saçmalıklarını duyup 301 sefer sayılı vakaya, etrafımda konuya yeni aymış insanlarla taraf olmak da istemiyorum. 

içine doğduğum
içine olduğum
doğduğu yer hep içine dolduğum 
olduğu her biçimde doğruyu
oyunu hiç dilime yorduğum
yerden her derine boğduğum 
birine
piç doğurdum... 

peh!

16 December 2008

Kifoz Yazmaya Çalışırken!!!
Bi gece uyuyamadım hiç. Bi ara uyanık gibi uykuya dalarken birden elim burnumla yanağım arasında bir yere değdi. Elime değen deriyi pürüzsüz pamuk gibi hissedince, şaşırıp panik içinde uyandım. O ana kadar kendi derimi goril derisi gibi, katı ve tırtıklı biliyormuşum da sanki, bu yaşıma kadar farketmemişim gibi geldi. Yatağın içinde oturdum, elimle yüzüme dokundum. İnsan derisi gibi yumuşak, tırtıksız ve benimdi. Çok şaşırdım. 
Yatmadan önce de ağlamıştım, 'kendimden bıktım, halbuki dışardan Nesli'ye bakan biri olsam ne kadar tatlı, ne kadar imrenilecek bi kız derdim, niye böyle oldu' diye. 

Bazen kendime çok gülüyorum. 

Bu anlattığım olayı, afilli kelimelerle 'hissettiklerim' olarak anlatsaydım gülünecek halime hala ağlamaya devam ediyor olurdum. Geçti geçti diyorum kendime. Bok geçti. Götüme girenin haddini aşan  hesabı tutulamazken, bi patlayacam, BEEP diye ses gelecek. Sadece benim duyabileceğm yükseklikte bir BEEP sesi olacak. Çok uzun yaşayıp, afilli lafları olan bi teyze olmak istemiyorum. 80 yaşımda akıllı laflar edip 'kadına bak!' dedirtmen kimseye. O kadar ucuz diil. Sığ olalım aman sakin kalalım derken post makinesi gibi hissediyorum kendimi. 

Hep daha iyisi vardır. Önemli olan senin olan 'iyi' ile nasıl yaşayabildiğindir. Bendekinin iyi olduğuna ve benim olduğuna inancım sonsuz. Asıl soru şu; 'hep daha iyi'si olduğunu bilirken, erdemli insan taklidi yapmaya çalışıp kendine eziyet etmek niye. Malzeme bu, kabul etmek lazım.  

06 December 2008



N'olcak peki bunun sonu? 
Bugün kendime kendime söylenirken yakaldım kendimi :) Aynen şöyle diyordum: 'new school hip-hop'mış.. bok gibi. Kapı gibi bildiğimiz! (ne biliyosam artık) hip-hop dururken new school ne oluyomuş be!' Evet aynen böyle söyleniyodum sinirle. Eşşek kadar kadın oldum 5 sene sonra bileklerimdeki deriler buruşacak ben hala hip-hop'tan bahsediyorum hadi neyse, bi de utanmadan son moda olana bok atıyorum. Yaşım geçtikçe korkak mı oluyorum diye düşündüm. Yok yok, new school daha kırıtık ondan şey edemedim ben kessin :) Bi de new school zaten yeni bişey diil eskiden ilk çıktığında ööle demişler galba. Neyse ne! Yine dans ediyorum. Çok mutlu oluyorm. Ama bişeyi bilmekle e-bilmek arasındaki farka aydım bugün. Dans edebilirim ama dans ede-bilemeyebilirm, şarkı söyleyebilirim ama şarkı söyleye-bilemeyebilirim. Bakmakla görmek gibi. 
Kes! Bitti.

04 December 2008





Bilmem anlatabiliyor muyum?