01 August 2008


Telefonumun açılış notu
“ben yaptım oldu”...
Geçen sene bu zamanlarda almıştım telefonumu. Bazen sadece yapmak gerekiyo. Yap olsun.
Zaman zaman yaptığım hiç birşeyden pişman olmadım diyince salak gibi görünüyo mu diye düşünmeden edemiyorum. Olur mu hiç pişman olmadan. Olamıyorum işte. Ne olduysa oldu, çok iyi oldu. “Nesli’dir ne yapsa yeridir”miş ya ondan oluyo galiba. Duramıyorum yapıyorum. Söylerken biraz daha korkağım ama yaparken deli cesareti gelio, yapıyorum ve en kötü, “yaptı” oluyorum.
Yapıyosun oluyo
Sıraya koyunca, erteleyince diil
Resmedince, aklına geldikçe hatırladığınıda diil
Söyleyince, içinden geçirince diil
Yazınca, düşünüp unutunca diil
Gidince, niyetlenip üşenince diil
Ağlayınca, boğazında düğümleyip yutunca diil
Konuşunca, korkup geçiştirince diil
Uyuyunca, masa üstünde kestirince diil
Sabredince, gazlanıp yan çizince diil

Ama işte bu aralar yapamıyorum o her ne ise.

1 comment:

Anonymous said...

zaman zaman da şöyle: göre göre, isteye isteye, bile bile, yapmayınca - ay yapsaydım diye kendine işkence edince diil..