01 August 2008

ŞİMDİ yazdım koca koca ve bolca sayfalar dolusu. Şimdi. Dün değildi. Yarın olmama ihitmali hep var. ŞİMDİ. Her ne olmaktaysa ŞİMDİ. Ne olacak şimdi diye bir soru sormak boşa vakit kayBı çünkü şimdi ŞİMDİ. Ne olacak? Bilmek mümkün değil. Ayrıca sana ne? OlUnca olmuş olur. O zamaN herkes gibi sende görürsün.
Anlatırsam ağlarım oldU yine. Aklıma geldikçe de ağlıyorum. Bi kaç gün evvel niye artık ağlayamıyorum diye düşünmüştüm. “O gün” ağladım. Ondan sonraki günlerde de... Bugün de... Demek ki “ŞİMDİ” diye bişe varmış. Hep vardı.

Sevgili hayatım, her ne ise şimdi olan onu yaşa e mi? Kendin yaşa ama. Bana sarma ne olur. Kifozun yeri dizimin dibidir. Dizimin dibi ŞİMDİ görebildiğim kadarıdır. Şimdi hiç bişey göremiyorum. Biraz huzur ver lütfen. Asabisin farkındayım. Her neyse gelen kendi kendine yaşa. Ne olur bana sarma. Komik olasım var. Dinç. 5 dakika ara. İsteyen çişe gider, isteyen sigaraya. Reklamlar dönmeye devam edecek. Zaten ezberlediklerin ama istersen salonda da kalabilirsin.
5 dakika ara.

No comments: